آبان ۱۴، ۱۳۸۸

این یک خروس است


7 نظر:

مریم گفت...

یعنی کار خودشه؟ چشماش كه گرد شده از تعجب، فکر نمی کرده احتمالا بشکنه. بیچاره شاید داشته با بچه اش بازی می کرده و محبت می کرده. مرد ها همین هستند دیگه ؛)

مریم گفت...

حالا كه بیشتر نگاه میکنم به این آقای خروس، میبینم كه غصه هم داره. دلم واسش سوخت!

سعید صحرایی گفت...

از کجا معلوم؟ به تاجش میخوره که مرغ باشه! بچه داری بلد نبوده.

رويا گفت...

من عكسشو نمي بينم چرا پس؟ از دست اين سرعت. هي كامنت بقيه رو با حسرت مي خونم كه چي چي ديدن كه اينا رو گفتن. ببين مريم من صداي خروس خوب بلدم در بيارما. يه مزرعه اي جايي كه مي‌ريم يهويي صداي خروس مي دم بعد هي به صورت سلسله وار تا دور دستها به نوبت صداي خروس ها مياد. هر بار مي خونم يكي يكي بقيه اشون هم صداشوون در مياد. انقده هيجان انگيزه. احساس مي كنم يه پيامي مي دن و من شتروار فقط گوش مي دم بي اينكه بتونم بشنوم.
مي خواي يه قوقولي قوقو بگم ضبطش كنم و فايلش رو بفرستم تو بلاد غربت گوش بدي؟ ولي بايد صبر كني بريم مزرعه كه صداي دوستام هم باشه.! هان؟ مي خواي؟ مي خواي؟ راستي غربت خروس داره؟ كه تو فضاي باز عربده بكشن؟

Mostafa گفت...

این یک مرغ است، از تاج نحیفش که معلوم نباشد، از چشم و نگاهش معلوم است. در منبع عکس هم نوشته که مرغ است، نه خروس.
تشویش اذهان عمومی تا کجا؟ من برای شما متأسفم! می‌توانی عکس ا.ن را هم بگذاری و بنویسی این یک مرد است!
:)
(البته منظورم این نیست که مرد بودن مهم‌تر از زن بودن باشد.)

مریم گفت...

دوستانی که فکر می‌کنند ایشان مرغ تشریف دارند:

chicken: a common farm bird that is kept for its meat and eggs

بنابراین لغتی که عکاس در شرح عکس از آن استفاده کرده است، لغتی است که هم برای مرغ و هم برای خروس کاربرد دارد!

بالاخره می‌دونید گروهی هم ادعا دارند همه‌چیز در نگاه شماست، نه در آنچه به آن می‌نگرید! طبیعی است من خروس ببینم‌اش، شما مرغ!

رویا:
یعنی امکان ارسال فایل صوتی‌اش هم وجود داره؟!

مریم گفت...

1. این یک مرغ است، از تاج نحیفش که معلوم نباشد، از چشم و نگاهش معلوم است.

2. (البته منظورم این نیست که مرد بودن مهم‌تر از زن بودن باشد.)

بله؟!

ارسال یک نظر

شما چی فکر می کنید؟