مرداد ۲۵، ۱۳۸۸

بدعت وزیر زن در اسلام ناب احمدی‌نژادی

احمدی‌نژاد اعلام کرد سه وزیر زن در کابینه‌ی خود خواهد داشت؛ که دو نفر از آنها فاطمه آجرلو گزینه‌ی وزارت رفاه و مرضیه وحید دستجردی گزینه‌ی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند. نام نفر سوم هم هنوز اعلام نشده است.

اما این "شيعه‌ی منتظر در عرصه‌ی قدرت اجرايي كشور" که به گفته‌ی خانم فاطمه رجبی قرار است در دور دوم ریاست جمهوری خود برای "مرحله‌ی سوم" آبدیده‌تر شود و احتمالا به همین دلیل پیش‌تر به "معجزه‌ی هزاره‌ی سوم" از سوی ایشان ملقب شده بود، معلوم نیست چرا به نامه‌ی اخیر خانم رجبی که از امام صادق نقل کرده‌اند «در آخرالزمان زنان بر دولت و سلطنت و هر چيزي كه ميل به آن دارند، [احتمالاً مناصب و مدارك و...] غلبه يافته و مسلط مي‌گردند.» کاملا بی‌توجهی کرده است. احمدی‌نژادی که روشنفکران جهان را بزغاله می‌داند و مردم را خس و خاشاک، با "گفتمان منجی‌گرایانه"ي خود نه تنها توصیه‌ی خانم رجبی را در باب بررسی "ضرورت حضور زن در معاونت محیط زیست" نادیده گرفت، بلکه در حرکتی انقلابی به تصمیمی رسید که "در علایم آخرالزمان از بدعت‌ها محسوب می‌شود" و از معرفی نه یکی، نه دو تا بلکه سه وزیر زن در کابینه خود خبر داد.

خانم رجبی حالا باید بنشینند و نظاره‌گر باشند که نتیجه‌ی عمل این "مسلمان معتقد و شیعه متعبد" که "کلا در نظر و عمل از جنس خاتمی و هاشمی نیست" و فرصت ریاست جمهوری‌اش را "فرصتی برای ترویج گفتمان انتظارگرایانه" می‌بیند، به منزله‌ی "گام نخستینی" باشد تا "اهداف شوم فمينيست‌ها و سكولارها" را در آینده مستحکم کند.

خانم رجبی که در این نامه برای اولین بار اصطلاح "اسلام نام احمدی‌نژاد" را هم صادر کردند اتفاقا باید خوشحال باشند که دست کم این سه زن از جرگه‌ی زنانی که "نهایت آمال‌شان آن است که در صف 50 زنی قرار داشته باشند که 313 اصحاب خاص مولایشان را کامل می‌کنند" کم شده است. به هر حال طبق احتمالات ریاضی، هر چقدر از تعداد این زنانی که در "گفتمان منجی‌گرایانه" طبقه‌بندی می‌شوند، کم بشود شانس خانم رجبی برای قرار داشتن در صف آن 50 زن افزایش پیدا می کند! بنابراین تا امروز ایشان سه قدم به "نهایت آمال‌شان" نزدیک‌تر شده‌اند.

پ.ن. عبارات داخل گیومه همه از آخرین یادداشت خانم رجبی است.

3 نظر:

احمد گفت...

گویا شما خبر نداری که سه سال دیگر آخرالزمان است و احمدی زمینه ساز ظهور!

لاست برد گفت...

خانم رجبی هم پدیده ایست در نوع خودش بی نظیر!!!

ناشناس گفت...

mansour saei:
khanome rajabi goofte ke zan hagh nadare dar kabine bashe va bar asase ayat o ravayat in ro esbat karde,ama nagoofte ke bar asase ayat o ravayat ham zanani mesle ishan hagh nadaran ke be raees-jomhor dastoor bedan ya elame nazar konan, in khanom ba estedlali ke avarde khodesh ham mahkome!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال یک نظر

شما چی فکر می کنید؟