شهریور ۰۶، ۱۳۸۸

زندان من، خانه‌ی من / کتاب جدید هاله اسفندیاری


کتاب جدید هاله اسفندیاری، "زندان من، خانه‌ی من / داستان اسارات یک زن در ایران" دو روز دیگر (اول سپتامبر) منتشر می‌شود. این کتاب خاطرات او از زندان اوین است.

اسفندیاری، مدیر بخش خاورمیانه مرکز بین‌المللی وودرو ویلسون دو سال پیش در 67 سالگی به جرم انقلاب مخملی در ایران دستگیر و بعد از دو ماه با پخش اعترافات تلویزیونی‌اش آزاد شد و به امریکا برگشت.

او در مصاحبه دو روز پیش خود با هافینگتون‌پست درباره‌ی جنبش سبز در ایران گفته است: من فکر نمی‌کنم این جنبش، انقلابی رنگی از جنس انقلاب رز گرجستان یا انقلاب نارنجی اکراین باشد.


3 نظر:

رويا گفت...

به چه سرعتي عوض شد اينجا مريييييييم. يعني در عرض چند روز از اين رو به اون رو شد! از عامل يا عاملين اين اقدام ستودني اعم از خودت و غير و تشويق كنندگان و تحريض كنندگان و تعديل كنندگان سپاسگذاريم
:دي (خب اخه يعني حسادت نذاشت بگم همه شو خودت يه نفري انجام دادي مجبور شدم شبهه ي عمل دسته جمعي رو بندازم وسط) :دي

یک پهلوان اسطوره ای که لای صفحات کتاب شاهنامه له شد! گفت...

این هاله یک استفندیار است، مشایی هم یک اسفندیار، اما این کجا و آن کجا؟!

کاش یک خلاصه ای از کتاب می دانستم تا چشم اسفندیار این دولت را پیدا کنم. (یک طرفدار انقلاب مخملی در خانه مادربزرگه)

مریم گفت...

رویا:
از کدوم رو به کدوم رو دقیقا؟! البته درست حدس زدی؛ چون یاری سبز "جمعی از تشویق کنندگان و تقبیح کنندگان" در کنار هم این تفاوت رو درست کرد!

یک پهلون اسطوره ای که لابلای صفحات شاهنامه له شد:
ای پهلوان اسطوره ای که به دنبال چشم اسفندیار می گردی، یه کلیک روی لینک ها احتمالا جوابت رو بده!

ارسال یک نظر

شما چی فکر می کنید؟