مرداد ۲۸، ۱۳۸۸

کمیته حقیقت‌یاب! دست از سر حقیقت بردارید

یک نماینده‌ی مجلس که نخواست نام‌اش فاش شود، در گفت‌وگو با موج سبز گفت که اظهارات تجری و بروجردی درباره‌ی ملاقات با تاج‌زاده دروغ است و آنها حرف‌هایی را که نهادهای امنیتی خواسته‌اند، گفته‌اند؛ چون از تجری آتو دارند و او هم مجبور شده است همکاری کند!

1. ما نماینده‌ی مجلسی داریم که وقتی مصاحبه می‌کند "نمی خواهد نام‌اش فاش شود"؛ ولی می‌خواهد حقایق را افشا کند!
2. اعضای کمیته‌ی حقیقت‌یاب مجلس ما درباره‌ی زندانی‌ای که حتی همسرش اظهار می‌کند نمی‌داند زنده است یا مرده، دروغ می‌گویند؛ درباره‌ی کسانی دروغ می‌گویند که همسر یکی دیگرشان می‌گوید یقین دارد که بلایی سرش آمده و همسر دیگری می‌گوید که در انفرادی دچار جنون شده و خواسته خودکشی کند.
4. این نمایندگان کسانی هستند که از سوی نهادهای امنیتی تطمیع می‌شوند و تنها "گزارش‌هایی را به آنها می‌دهند تا از رویش بخوانند".
5. کشف حقیقت به دست آقایانی افتاده است که دست نهادهای امنیتی "آتو" دارند؛ آتو در عرف سیاسی ایران به معنای پرونده‌های اخلاقی است.

پ.ن. اصل ۶۷ قانون اساسی:

نمایندگان باید در نخستین جلسه مجلس به ترتیب زیر سوگند یاد کنند و متن قسم‏نامه را امضاء نمایند.
"من در برابر قرآن مجید، به خدای قادر متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم، ودیعه‏ای را که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم. از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته‏ها و نوشته‏ها و اظهارنظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنها را مد نظر داشته باشم."

کمیته‌ی پیگیری دروغ می‌گوید. روزآنلاین

0 نظر:

ارسال یک نظر

شما چی فکر می کنید؟